6/23/2015

Lazy Days

Už bylo tak krásně, nosily se šaty, sukně, šortky a sandálky a teď? Stačí mi podívat se z okna a přejede mi mráz po zádech. Obloha je zatažená a plná černých mraků, na oknech jsou ještě kapky od deště (a ty začnou co nevidět přibývat) a teplota? Ta dosahuje sotva 18°C a na to si opravdu nechci opět zvykat. Takže co se všechno událo v posledním týdnu?


Každopádně jsem byla poslední týden zaneprázdněná. Učila jsem se od rána do večera na přijímačky a doufala, že mi vyjde alespoň nějaká z vysněných vysokých škol. Ohledně dvou už výsledky vím a dnes čekám, že se dozvím poslední školu. Držte palce! Proto jsem neměla moc času psát články a upřímně ani jsem nevěděla o čem psát. 


Takže fotky jsou z minulého týdne, ale to vůbec nevadí. Každopádně, jak jsem už napsala, tak jsem se hodně učila. Xbox, který jsem si pořídila s vidinou toho, že na něm budu každý den hrát Halo od rána do večera, jsem ani jednou nezapnula. Takže včera přišel čas nápravy. 


V pondělí jsem po přijímacích zkouškách potřebovala odreagování a vzhledem k tomu, že jsem byla unavená, jsem to na žádné velké procházení po obchoďácích neviděla. Ale neodolala jsem a zastavila jsem se v Zaře. Konečně jsem si koupila černý overal (určitě ho uvidíte), který jsem si vyhlídla na internetu. Boží, nemůžu se dočkat až bude tepleji a já ho vytáhnu! 


No a v pátek, jsem měla další přijímačky, ale ty tentokrát byly na celý den. Jediné, co mě dokázalo udržet na živu (obrazně řečeno) byly ty dobroty - ranní snídaně v McDonalds (vajíčka a croissant s kávou), dopolední káva a výborná tomatová polévka a odpolední latté s baileys, které pokud jste ještě neochutnali, tak nevíte, co je dobrota! 

Než přijde na řadu dovolená u moře, tak pro vás mám pár nápadů na články, takže se určitě něco bude dít a rozhodně se máte na co těšit!:)

Žádné komentáře:

Okomentovat