5/19/2016

New Make-up Brushes & Lipmask

Zdravím. V minulém článku jsem Vám slibovala, že během pár dní přidám nový článek. A jejda. Uznávám, že to se mi moc nepovedlo, jelikož se pár dní protáhlo na pár měsíců.
Nevadí. Článku jste se přeci jen dočkali!

Nyní je opět zkouškové období a tudíž je i více času. Tedy spíše je více času, kdy jen tak koukám do telefonu nebo na televizi a říkám si jak moc bych se měla učit, protože zkoušky už jsou za dveřmi a já jsem stále ve fázi "podtrhávání". Já si však snažím zachovat pozitivní náladu a optimistický přístup. Takže zatím na každou zkoušku na kterou jsem šla, jsem si v duchu opakovala: "1. ze 3 pokusů, takže když to holka zkazíš, nic si z toho nedělej!" a zatím se to vyplácí, tak uvidíme, jak to bude dál.


Čtěte dále!

Teď už se pojďme podívat na to o čem tento článek má být! O kráse, kosmetice a novinkách. Nedávno jsem opět zavítala to Sephory se smutnou náladou a to moje jedna z důležitých zásad zní - Nikdy nechodit smutná nebo se špatnou náladou do krámů. Tahle návštěva dopadla, tak jak se dá předpokládat. Musela jsem si koupit něco na zlepšení nálady. Tentokrát to byla nová sada štětců na oči a rozhodla jsem se konečně vyzkoušet masku na rty.


1. Brushes - 490,-

Tyto štětce jsem objevila náhodou. Původně jsem si chtěla pořídit štětec na tekutý make-up, ale pak jsem si všimla této sady. Čtyři štětce + malé pouzdro a za necelých 500. Někomu se to může zdát příliš, někomu jako zbytečnost. Avšak, kdybych si jednotlivé štětce chtěla koupit samostatně, vyšly by na mnohem více. Jeden takovýto štětec koupíte cca za 190,-.

Hned jsem se je rozhodla vyzkoušet. Musím se přiznat, že jeden jsem využila na zelený korektor místo na oční stíny. V sadě byly také dvě velikosti štětců na rozmazávání stínu (blending brush) ty jsem využila na světlé a tmavé stíny. Poslední štětec je na oční linky. Já ho spíše využívám k menšímu rozmazání linky, když si chci klasickou linku trochu ozvláštnit.

2. Lip Mask - 70,-

Na tuto masku, jsem koukala již několikrát. Masky ze Sephory mi vyhovují a zvykla jsem si je používat na hydrataci místo krému ve spojení s maskou na obličej od Clinique. Ta pleť perfektně vyčistí a napne, ale i lehce vysuší, proto pak používám jednorázovou hydratační masku ze Sephory nebo nově i značky Missha.

Maska má tvar rtů. Je však větší než vaše rty, tudíž vám zakryje i kůži okolo rtů. Uprostřed je průřez, aby mohla perfektně přilnout k vašim rtům.  Připomíná tenký silikonový materiál a krásně voní. Po 15 minutách masku sundáte a vaše rty jsou nádherné. Vyživené a pokud trpíte jako já na vysušené rty, tak budete nadšeni. Tento pocit však netrvá moc dlouho. Aby byl účinek dlouhodobý, musela by se maska užívat každý den nebo ob den. Pokud však potřebujete hezké rty (a aby na nich vypadala dobře rtěnka) navečer či na nějakou speciální příležitost, tak je tato maska perfektní volba.

Žádné komentáře:

Okomentovat