12/04/2015

Heyyy

Koukám, že poslední článek se zde objevil v polovině září. Fůůha a to je pěkně dlouho. Abych byla upřímná neměla jsem už ani chuť psát. Poslední dobou se toho však událo dost a dva dny zpátky mě kamarádka upozornila, že  (nebo se spíže zeptala proč) nevyšel dlouho žádný článek. To mě příjemně překvapilo a i vlastně donutilo něco napsat.
Takže zajímá Vás co se událo a co mám v plánu?

Čtěte dále!


Nedávno jsem psala o stěhování do Prahy kvůli vysoké škole. A ano, bylo to tak. Odstěhovala jsem se, chodila do školy a žila si svůj 'svobodný život'. Vše se však změnilo. Nyní se stěhuji zpět domů. Se školou však rozhodně nekončím. Ta mě až i k mému vlastnímu údivu baví. Oproti ostatním vysokým školám mám na své volnější režim a tudíž se nemusí člověk zbytečně stresovat dopředu. Takže proč se vlastně vše takhle náhle změnilo? Lidé se mění a to mění i přátelství.


Nyní se však blíží Vánoce a to vede k námětům na spoustu článků.Máte se tedy rozhodně na co těšit. Na druhou stranu po Vánocích hned začíná zkouškové období na vysoké škole. Spusta učení a stresu, ale věřím, že to nějak zvládnu.


Během těch tří měsíců jsem si pořídila i nějaké nové drobnosti do mé kosmetické taštičky. Mám v plánu Vám je představit, takže i na takový článek se v příštích dnech můžete těšit.

Žádné komentáře:

Okomentovat