6/03/2015

Wednesday ease

Říká se, že když něco skončí, tak něco nového začíná. To je pravda. Jenže co když se vám začne stýskat po starých věcech dříve než by mělo? Snadné - připomeňte si to! Po čem se mohlo asi tak začít stýskat mně?

čtete dále!

Je to sice měsíc, co nechodím do školy (technicky s individuálem skoro od února), ale i tak jsem si v posledních dnech posteskla. Celý život jsem nadávala na to, jak musím sedět v lavici a poslouchat kraviny, které mi k ničemu nikdy nebudou. Pravda, ale přeci jen. Najednou se mi začalo stýskat. Naštěstí jsem doma měla pár dárečků, které jsem chtěla dát některým učitelům, kteří mi přirostli k srdci.

Ráda dávám dárky, zvlášť když je druhá strana nečeká a má z nich upřímnou radost. Dneska byli všichni učitelé, kteří ode mě dostaly dárkovou taštičku, překvapení. Nečekali to a měli radost. To udělalo radost i mně a neskutečně mi to zvedlo náladu. Všem mám dát vědět, jak jsem dopadla u přijímacích zkoušek na vysokou školu a všichni mi popřáli štěstí, čehož si velmi cením!

Samozřejmě den by se neobešel bez odpolední kávy s Aničkou. Dnes byl překvapivě velmi teplý den. Volba byla jasná šaty, šortky, sukně ... cokoliv co je krátké, volné a hlavně vzdušné! Aby té radosti nebylo málo, tak jsme s Aničkou odpoledne objevily kyselé žvýkačky, co barví jazyk. Jak málo stačí k dětské radosti.


Dnešní den by mohla vylepšit už jen jediná věc - vychlazený vodní meloun!

1 komentář: