5/29/2015

Graduation

A tohle je poslední tečka za střední školou. Ano. Vážně a s tím i poslední článek, ve kterém zmíním slovo maturita. Dnes jsme se jako třída sešli naposledy z povinnosti. Konalo se slavnostní předávání maturitního vysvědčení. Překvapilo mne, že naše třída odmaturovala celá. Jako jediná. Jak takové předávání vlastně vypadá?

čtěte dále!

Celá akce se konala v divadle. To samo o sobě prozradí "dress code". Chce to něco společenského a trochu i slavnostního. Jo to byl zas oříšek. Ještě, že jsem si minulý týden koupila v Zaře kostičkované šaty, která zdobí volán okolo výstřihu do V na zádech. Slavnostní jsou sice jen v uvozovkách, ale nic jiného jsem doma nenašla a kupovat jsem si nic nechtěla. Přeci jen tyhle šaty byly koupeny na léto, takže je určitě hodlám ještě vytáhnout. Dalším oříškem byly boty! Ach jo, já a moje boty. Nové jsem si nekupovala (i když v Mohitu jsem si jedny krásné tělová na malém podpatečku vyhlídla) a tak jsem musela něco vyštrachat ve svém botníku. Nakonec jsem zvolila klasiku - černé matné lodičky.

Sešli jsme se před divadlem, šli si sednout i s kyticemi, což bylo podle mě trochu nevymyšlené (mít kytky u sebe na malých sedačkách v divadle) a čekali. Předávání moderovala dívka s nějakým chlapcem. Vůbec nevím kdo to vlastně byl ani zda chodí k nám na školu. To mě lehce zarazilo, ale budiž. Vystoupil sbor (plný "malých dětí") tvořený žáky nižších ročníků. Nějaká dívka zahrála na flétnu, jiná zas zatancovala a pak už konečně přišla řada na nás. Během této půl hodinky, jsem myslela, že usnu a ani candy crush to málem nezachránil. Áčko šlo před námi a pak si nastoupila moje třída - béčko. Postupně jsme si chodili pro vysvědčení, podali ruku řediteli a nakonec třídní. Udělali jsme si společnou fotku a byl konec. Tečka za střední školou.

Abych byla upřímná bude se mi stýskat. Třídní během nám s úsměvem během jejího proslovu řekla, že jsme jediná třída, která jí kdy říkala "maminko". A ano, po osmi letech je to něco jako druhá maminka.

Žádné komentáře:

Okomentovat