4/20/2015

Pink lips

Jaro je v plném proudu a brzy jej vystřídá léto a to znamená jediné - všechno bude barevné. Už teď vše začíná kvést a příroda hraje všemi barvami, avšak to není vše. I naše šatníky pomalu ožívají a studenou modrou, černou, bílou a khaki barvu nahrazují syté  odstíny, ale i světlé a pastelové barvičky. Tato barevná vlna se přesouvá i do kosmetiky. Jak popouštím uzdu barvám v kosmetice já?

čtěte dále! :)


Červená rtěnka je klasika. Řekla bych (a vsadila bych na to i boty), že 90% dívek a žen má ve své kosmetické taštičce sytě rudou rtěnku. Je to taková univerzální maska. Hodí se jak na společenské akce, tak i k více ležérnímu oblečení. Zkrátka nikdy nestárnoucí klasika, ale ... Klasika každý den to také není to pravé ořechové. Někdy toužíme po změně a po něčem nové a svěžím. Právě touto novinkou je rtěnka v sytě růžové barvě. Poslední dobou jsem růžové barvě propadla i já. Rudá, světle růžová a dokonce i burgundy barva pro mě není nic nového, tudíž jsem svou kosmetiku začala obohacovat o růžové odstíny.


Pořídila jsem si růžovou rtěnku (Rimmel Moisture Renew - odstín 360, As you want Victoria) a musím říct, že jsem nadšená. Rtěnka je hezky krémová a dlouho vydrží. Téměř se nesmývá. Jediné, co bych vytkla je rozpíjení. Sice je minimální, ale po pár hodinách se okolo rtů objeví malé "mapky". Lepší by bylo použít tužku na rty, která rozpití zabrání. Velkým plusem je však ta sytá barva a to nemluvím ani o ceně, která je okolo 150kč.

Jelikož jsem si řekla, že příště bych chtěla mít rty dokonalé, tak jsem si pořídila i tužku na rty. Nikdy jsem nebyla jejich zastáncem, poněvadž jsem se bála, že bych si mohla udělat nepěkný a velmi křivý okraj okolo rtů. Rozhodla jsem se neinvestovat a koupila si obyčejnou tužku od Essence (odtín 15 Honey Berry). Vau! Opět mě Essence kosmetika překvapila. Nemohu si od ní vynachválit stíny na obočí. Teď musím vychválit i tuto konturovací tužku. Líbila se mi její krémovitost a barva. Obecně konturky zanechávají rty suché, ale tato nikoliv. Dokonce jsem si s ní natřela celé rty a nechala ji jako matnou rtěnku. Efekt byl skvělý. Po chvilku jsem však zatoužila po lesku a sáhla jsem po rtěnce od Clinique (Chubby stick intense ondstín 05 plushest punch). O těchto tyčinkách jsem se zmiňovala už několikrát a vždy v pozitivním slova smyslu. Clinque je obecně skvělá kosmetika, která mi vyhovuje a tyto rtěnko-balzámy jsou úžasné.!


PS: Používáte nějaké rtěnky? Máte nějaké oblíbené? Podělte se o ně se mnou! :)



Žádné komentáře:

Okomentovat