3/19/2015

Sunny Birthday!

Trošku se musím usmát nad názvem tohoto článku. Ty vnímavější z Vás si možná říkají, že narozeniny jsem slavila minulý měsíc, takže teď zas? Ano teď zas! Ale nebojte, neslavila jsem mé narozeniny, nýbrž narozeniny mé nejlepší kamarádky! Takže zas a znovu (dnes již po několikáté) - Všechno nejlepší Aničko!

čtěte dále! :)

Už se konečné blíží jaro a teplo. Dnes mi jsem si uvědomila, že oficiálně je jaro už zítra! Sluníčko a teplíčko, co více si mám přát? Při tomto rozmýšlení jsem si i řekla, že si nechám udělat nehty v jarních barvách, takže je mám světle fialové (nádherná pastelová barva) a kdykoliv se podívám na ruce, tak se musím pousmát. Alespoň teď fungují, jako připomínka tepla. Uvidíme, jak dlouho mi to vydrží. Krom toho jsem si uvědomila jeden děsivý fakt. Má skříň by potřebovala být celý vysypána a její obsah vyhozen do nejbližší popelnice. Ano, veškeré oblečení mám ochozené, okoukané a už mne nebaví. Menší obnova šatníku by neuškodila. Jenže co první? Taška, brýle, kalhoty, košile, sukně?

Každopádně téma, ke kterému jsem se chtěla dostat, jsou Aniččiny narozeniny. Bohužel vyšlo jí to stejně, jako mně - doprostřed týdne. Tím pádem jsme dnes zašly na narozeninovou kávu - Latté Macchiato s příchutí pistácie. Slavit budeme o víkendu včetně předávání dárků! Mohu slíbit, že nějaký ten článek se tu objeví. :)

křivák - MOHITO
roláček - ZARA
džíny - Bershka
botky - H&M
řetízek - Claire's
taška - MOHITO
brýle - LINDEX


PS: Blíží se velikonoce! Také se těšíte na beránka jako já?

Žádné komentáře:

Okomentovat