3/01/2015

Prom!

Tak a je to tady! První březnový den začínám i prvním březnovým příspěvkem na blog. Dnes budu psát o již zmiňovaném (v minulém příspěvku) maturitním plese! Hned na začátek Vám řeknu, že to byla jedna z nejsuprovějších nocí mého života, kterou bych hned s radostí opakovala, protože utekla až moc rychle. Každopádně zde uvidíte, fotky z plesu, šaty a i outfit z after party!



Tématem plesu byl Harry Potter. Jelikož jsme byly dvě třídy, tak jsme se rozdělily na Nebelvír a Zmijozel (má třída). Maturitní video a dokonce i nástup jsme však dělaly obě třídy dohromady. Musím uznat, že i když se mi to moc nelíbilo na začátku, tak to nakonec vypadalo velkolepě. Hromada lidí, kde například v nástupu, jednoduchý pohyb udělaný 50ti lidmi vypadal, jako dlouho nacvičovaný prvek.






Po nástupu každý pospíchal do šatny, aby se převlékl a připravil na šerpování. Kluci to měli jednodušší. Oblékli si kalhoty, zastrčili košile, uvázali kravaty a někteří motýlky, přehodili saka a byli hotoví. To my dívky to měli složitější. Výměna podprsenek, zapínaní šatů a jejich lepení oboustrannou páskou (která byla úplně na nic), zapínání, úprava makeupu a kontrola účesů. Málem bych zapomněla! Hledání bot a nazouvání se do nich. Ustrojení jsme došli (většina dívek však spíše docupitala) za pódium a čekali až uslyšíme naše jméno. Zahrála písnička a přišla naše chvíle. Nástup jsem měla se svojí nejlepší kamarádkou na písničku od Brooke Candy - I wanna fuck right now. Popravdě ani si nepamatuji, jak jsem šla, ale naštěstí obava ze spadnutí či zakopnutí se nenaplnila. Dostala jsem šerpu, bílou růži, šampaňské a zařadila se. Fotka sem fotka tam, pak rychle na fotky do "ateliéru". Párkrát jsem se prošla sem tam, prohodila několik slov s lidmi a bylo Pole Dance, opakování nástupu a odšerpování. Podpatky jsem vyměnila za pohodlné kecky už v půl 11 večer. Konečně jsem si mohla převléknout šaty. Od té chvíle, co jsem neměla podpatky, jsem je neustále držela a když jsem je zrovna neměla nadzvedlé, tak na nich stála něčí noha. Zkrátka dlouhé šaty. Převlékla jsem se a vyrazila na afterparty!

Crop top a sukně - Tally Weijl
Boty (pboje)  a psaníčko  - H&M
Overal - Bershka



Když teď nad tím tak přemýšlím, tak ani nevím, co bych měla psát dál. Bylo to báječný večer, který utekl velmi rychle.

1 komentář:

  1. Musel to být úžasný večer! :) A hrozně Vám to slušelo :)) Můj maturiťák se blíží a musím říct, že už teď jsem pěkně nervózní :D

    OdpovědětVymazat