3/31/2015

31st May

První čtvrtletí roku 2015 máme za sebou. Konečně zimu vystřídalo jaro a my se tak můžeme těšit na stále se zvyšující teploty a intenzitu sluníčka. Alespoň takto by to mělo být, jenže když se podívám z okna tak to tak vůbec nevypadá. Dnes jsem si říkala "Není náhodou apríl až zítra?" a byla to pravda. Ráno když jsem vyšla z domova, tak pršelo, když jsem jela autobusem začalo sněžit a během pár hodin co jsem byla ve škole napadlo sněhu, jako by byl prosinec. Cestou ze školy mě doprovázel opět déšť a s ním kroupy a odpoledne svítí sluníčko? To se mi ještě nestalo abych ráno vyšla se zimní bundou a kozačkami a odpoledne s koženkou. Jenže co vlastně dělat, když má člověk volno a venku je zrovna "deštivá část dne"?

čtěte dále :)

V takových chvílích jediné, na co mám náladu, je teplá postel. Celkově mi déšť vadí. Je chladný a všude je pocit vlhka, který já nemám ráda a mokré džíny od deště? Fuj! Pro mě nesnesitelný pocit. Takže v takovém okamžiku se uchýlím do domácích tepláků a obvykle trika s dlouhým rukávem a nebo rovnou do pyžama. Zachumlám se do županu a zalezu do postele.

S sebou si obvykle beru ty nejdůležitější věci pro mé pohodlí. Tím se rozumí konev čaje. Obvykle si udělám zelený sypaný. Teď máme doma zásobu z obchodu Oxalis a to obyčejné i aromatizované. Dále si většinou udělám nějakou dobrou svačinu nebo "zobání". Nejčastěji tvaroh s ovocem a ořech či různě nakrájím ovoce či zeleninu. Když mě honí mlsná na slané, tak si připravím sýr a šunku, někdy i nějaké krekry či rýžové chlebíčky. Poslední nezbytností jsou časopisy. V 90% procentech to je ELLE či InStyle. Dále Dieta, ve které si spíše prohlížím obrázky a vždy dostanu hlad. No a obrázky prohlížím také v časopisech FOOD a Gurmet. Vždy když je procházím, tak si říkám, že tohle uvařím a tamto upeču, ale vždy to končí stejně. Nijak. Nikdy se nedonutím a nakonec, když už jdu péct či vařit, tak nikdy ne podle receptů.


PS: A co děláte Vy, když je venku počasí na dvě věci? Jste doma nebo se nenecháte odradit deštěm a někam vyrazíte? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat